Ok hukommelsen er vist røget!!
Fra : zcully

Dato : 02-10-03 20:42

Sad lige og så "Shallow Hal" (den var ret sjov). På et tidspunkt siger Hal:
"It happend before and it will happend again".
Det var så der jeg var sikker på jeg havde hørt det i en anden film. Kunne
simpelthen ikke komme på hvilken selvom det var lige på tungen og jeg er
sikker på jeg sikkert har set den 100 gange!!!

Hvilken er det? Er der ikke en der vil svare hurtigt så pinen kan komme ud

/Zcully

Fra : OP

Dato : 02-10-03 21:36

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikker på jeg sikkert har set den 100 gange!!!
>
> Hvilken er det? Er der ikke en der vil svare hurtigt så pinen kan komme ud

Hejsa

Bliver sagt i starten af filmen Armageddon med Bruce Willis.

Mvh Ole

Fra : zcully

Dato : 03-10-03 15:50

"OP" <oil@sport.dk> wrote in message

> [...]
Kunne

> Hejsa
>
> Bliver sagt i starten af filmen Armageddon med Bruce Willis.

Nååå ja selvfølgelig. Den film har jeg set 100 gange... Pinligt!
Tak for hjælpen.

/Zcully