Et mirror? :)
Fra : PerX ...

Dato : 29-09-03 18:27

Nogen som har et mirror for http://www.sf-film.dk/sf/ ? De er gået helt i
knæ

Fra : Kong Kent

Dato : 29-09-03 18:34

> Nogen som har et mirror for http://www.sf-film.dk/sf/ ? De er gået helt i
> knæ

Jeg søgte på "Return Of The King trailer" på google.com , og er p.t. ved at
downloade traileren i sine 19mb's længde med, og spids nu ører: 1,49kb/s på
en 512/512 ADSL linie

Hold k*ft de forskellige servere er belastet p.t.!! Tror sq jeg prøver med
Kazaa, måske er man heldig...

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Will Tippin

Dato : 29-09-03 18:37

Der er et ok brugbart link hos www.theonering.net

Fra : Kong Kent

Dato : 29-09-03 18:40

> Der er et ok brugbart link hos www.theonering.net

Kan du ikke poste det direkte link herinde, for jeg prøver og prøver, men
kan ikke få hul igennem :-/

Den anden nedhentning er iøvrigt også gået kold. Den stoppede ved 438kb, og
så stod den bare stille

Der er vist mange server-administratorer der har grå hår lige p.t....

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 29-09-03 21:34

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> [...]
og
> så stod den bare stille
>
> Der er vist mange server-administratorer der har grå hår lige p.t....

Jeg har netop streamet den på få minutter fra
http://www.apple.com/trailers/newline/returnoftheking/trailer_large.html

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Kong Kent

Dato : 29-09-03 21:49

> Jeg har netop streamet den på få minutter fra
> http://www.apple.com/trailers/newline/returnoftheking/trailer_large.html

Er selv i gang med at downloade den i .zip-format fra
www.lordoftherings.net - og det går ganske forrygende nu. Lidt over 100kb/s,
så det ser ud til, at serverne har fået lidt pusterum igen

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-09-03 22:02

Kong Kent (kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk) skrev følgende:

> Er selv i gang med at downloade den i .zip-format fra
> www.lordoftherings.net - og det går ganske forrygende nu. Lidt over
> 100kb/s,

På en ½ mbit?.... Hvad hedder din udbyder? Der får man da så hatten passer!
:)

- Martin

Fra : Per

Dato : 30-09-03 12:26

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> en 512/512 ADSL linie
>
> Hold k*ft de forskellige servere er belastet p.t.!! Tror sq jeg prøver med

En rigtig fan har da set den trailer i biografen ;)

Fra : Kong Kent

Dato : 29-09-03 18:44

> Nogen som har et mirror for http://www.sf-film.dk/sf/ ? De er gået helt i
> knæ

http://www.excelsis.cc/weblog/faith.hopler/archives/000583.php

Her kan man ved at klikke på "an AOL link" hente 9mb udgaven. Det har jeg
lige gjort på under 1½ minut, med ca. 100kb/s.

Håber stadig jeg kan finde 19mb versionen ét eller andet sted

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com