Premiere Surprise i Cinemaxx
Fra : Kasper Andersen

Dato : 29-09-03 14:11

Nogen der ved hvad der blev vist?

Mvh
Kasper

Fra : Sonny

Dato : 29-09-03 15:44

"Kasper Andersen" skrev i en meddelelse:
"Nogen der ved hvad der blev vist?"

Ja. "Freddy Vs. Jason" af Ronny Yu.

Sonny

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-09-03 18:15

Sonny wrote:
> "Kasper Andersen" skrev i en meddelelse:
> "Nogen der ved hvad der blev vist?"
>
> Ja. "Freddy Vs. Jason" af Ronny Yu.

Damn. Tarveligt. Jeg nåede ikke at få set den på arbejdet da den røg ud
af døren igen under en time efter vi modtog den. Nu ender der nok med at
gå en uges tid eller to før jeg kan få den set :(

Tenz.

Fra : Sonny

Dato : 29-09-03 21:47

"Tenzel Kim" skrev i en meddelelse
"Damn. Tarveligt. Jeg nåede ikke at få set den på arbejdet da den røg ud af
døren igen under en time efter vi modtog den. Nu ender der nok med at gå en
uges tid eller to før jeg kan få den set :( "

Cinemateket viser den i en serie af guldklumper fra Fantastisk Film Festival
i Sverige!