Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens foto: Halloween
Fra : Fums

Dato : 31-10-03 16:41

Det er ikke fordi vi vælter os i de amerikanske traditioner, men det
lykkedes mig at finde et enkelt græskar http://fums.dk/2003/10/index.htm#7

Hvad finder I andre?

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 31-10-03 17:01

"Fums" <spam.er@uønsket.invalid> wrote in message
> Det er ikke fordi vi vælter os i de amerikanske traditioner, men det
> lykkedes mig at finde et enkelt græskar http://fums.dk/2003/10/index.htm#7
Prøv tage en i aften med lys i - jeg så nogle fotos af det på
www.fotokrtik.dk
Der var noget mere "liv" i dem.

Jan
www.fotoportal.dk

Fra : Mic Holm

Dato : 31-10-03 22:05

Puha, en grimmer blitz du har gang i der. Hvis du tog billedet uden blitz,
men på stativ, og med lang lukketid i mørke, kunne det sikkert blive et
udemærket billede, men det du har taget der er noget juks.

--Michael

Fra : Fums

Dato : 31-10-03 23:25

Mic Holm skrev news:bnuin3$724$1@news.cybercity.dk
> Puha, en grimmer blitz du har gang i der. Hvis du tog billedet uden blitz,
> men på stativ, og med lang lukketid i mørke, kunne det sikkert blive et
> udemærket billede, men det du har taget der er noget juks.

Ja, men det man mit kamera ikke

Fra : Pico

Dato : 01-11-03 00:43

Fums wrote:
> Mic Holm skrev news:bnuin3$724$1@news.cybercity.dk
>
> Ja, men det man mit kamera ikke

Det lyder da utroligt, er der slet ingen indstillingsmuligheder ?
Hvorfor sætter du græskaret lige foran nogle grimme stænger,
sæt det dog op på en stol eller noget andet noget og langt fra
en baggrund så der kun er mørke. Hvis der kommer for meget
af stolen med kan du let reducere den væk så du har hovedet
alene på en mørk baggrund. Det vil selvfølgelig ikke rede
det lident flaterende blish lys, men kan du ikke belyse hovedet
så meget at blishen ikke aktiveres, bare et forslag.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Fums

Dato : 01-11-03 05:16

Pico skrev news:3fa2f49f$0$27380$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> [...]
> det lident flaterende blish lys, men kan du ikke belyse hovedet
> så meget at blishen ikke aktiveres, bare et forslag.

Jeg fotograferer det jeg ser. Jeg flytter ikke på folks ting... men det
villa da være rart, om de havde valgt en anden placering, men alle havde
altså valgt at sætte dem på trapper/ved døren.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk