Kradsebrædt
Fra : Jokerman

Dato : 31-10-03 20:19

Hej Alle

Vi har lige købt et nyt kradsebræt til vores lille killing på ca. 10 uger.
Den vil gerne kradse mange steder bare ikke på det nye bræt. Hvad kan jeg
gøre for at få den til det? Er der nogle tricks jeg kunne bruge?

Fra : Charlotte

Dato : 31-10-03 20:39

Hejsa

"Jokerman" <h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> skrev i
> [...]
> Den vil gerne kradse mange steder bare ikke på det nye bræt. Hvad kan jeg
> gøre for at få den til det? Er der nogle tricks jeg kunne bruge?

Tillykke med killingen...
Jeg kan anbefale dig, at I drypper lidt baldrian-dråber på kradsebrædtet.
Det har en lugt, misserne elsker og så synes de det er meget lækkert at
sætte kløerne i kradsebrædtet bagefter

Jo før den lærer, at det er dér, det er fedt at kradse, jo bedre for jeres
møbler og tæpper!

Held og lykke

KH
Charlotte

Fra : Kate

Dato : 31-10-03 22:51

Jeg vil ikke gentage Charotte, blot tilføje at da jeg skulle lære min
ene kat at bruge krædsetræ kradsede jeg på det, så kom han springende
for at se og fange mine fingre, hvorefter jeg flyttede fingrene opad.
Han fulgte efter og lige pludseligt havde han vænnet sig til at bruge
det. På den måde undgik jeg at skælde ud på ham

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jokerman

Dato : 01-11-03 18:08

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han fulgte efter og lige pludseligt havde han vænnet sig til at bruge
> det. På den måde undgik jeg at skælde ud på ham

Hej Kate

Jeg har prøvet at vise den det ved selv at kradse på det, men den sætter sig
bare ned og ser undrende på mig, hvorefter den mister interessen og jagter
en nullermand eller lign.

Hilsen
Jokerman

Fra : holzendorff

Dato : 04-11-03 14:05

Hej Jokerman.
Jeg fik selv for et ½ år siden en kattekilling som heller ikke var
særlig interserret i krassebrættet, men da jeg en dag havde tabt et
langt stykke gavebånd således at det hang ned af brættet blev hun hel
vild med at lege tag-fat med båndet, så nu har hun fået et godt langt
stykke silkebånd som sidder fast øverst af brættet og hun krasser klør
som aldrig før.
Håber at det kan hjælpe dig lidt.

http://www.kandu.dk/