Gode steder at gå tur i nærheden af Holbæk
Fra : Zemma

Dato : 31-10-03 07:01

Kære NG.

Vi flytter til Holbæk i løbet af weekenden, og derfor vil jeg gerne lige
høre, om der er nogen af Jer, som kender nogle gode steder at lufte hund i
nærheden af Holbæk?

Desuden søges en anbefaling af dyrlæger i samme område.

På forhånd tak,
Zemma Luise Zimling Westh

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-10-03 07:15

> [...]
> nærheden af Holbæk?
>
> Desuden søges en anbefaling af dyrlæger i samme område.

Hejsa

Vi bor cirka 10 km fra Holbæk. Vi bruger Land og By dyreklinik som har
dagskonsultation i noget der hedder Gendarmergården i Holbæk desuden har de
en klinik ud ved i Rye som er 10 km fra Holbæk. Vi er meget glade for dem de
er flinke og rare mennesker som er rigtig dygtige, vi bruger dem til alle
vores dyr (Hund, hest og kat). Hvis man køre ud af Holbæk af Munkholmvej
cirka 3 km kommer man til en dejlig skov med en masse små snørklet
gangstier(mener den hedder Eriksholmskoven) der går vi selv tur med vores
vuffer engang imellem.

Held og Lykke med flytningen

Mvh Martin

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 31-10-03 09:46

Hej

Jeg kan også varmt anbefale Land og By dyreklinik som vi har brugt i en
årrække.
Området ved Munkholmbroen er god at gå tur i (start ved ishuset) og har en
tur på ca. 5 km. Hvis man ikke vil køre efter det er der udemærket i Knuds
Skov og naturskolen som ligger temmelig centralt.

Mvh.
Henk