Teledanmark/god service
Fra : Torbenth

Dato : 13-04-01 12:42

I går aftes loggede jeg af nettet ca. 23.30 i min campingvogn.
Da jeg ville gå på nettet ca. kl 1 var der ingen forbindelse, heller ikke
telefonen virkede (ISDN)
Kl. ca. 7.30 kontaktede jeg fejlservice 80808047 og fortalte om problemet.
Damen lavede et tjek på min forbindelse og sagde at den var 100% iorden, så
fejlen måtte ligge i mit udstyr. Nu havde jeg brugt et par timer om natten
på at fejlsøge, bl.a. målte jeg ca. 100V ind til NT boksen.
Jeg mistænkte selv NT boksen og modem'et.
Den rare dame oprettede en fejlmelding og lavede en henvisning til min
mobil. Hun fortalte at det blev lige efter påske at teknikeren ville komme
på besøg. Det tog jeg helt cool, da jeg i så fald ville køre hjem og tage NT
boks og modem (en tur på 50 km.)
Kl. ca. 9 i formiddags ringede min alm. telefon og det var den unge dame jeg
havde talt med kl. 7.30. Hun fortalte at det var centralen i Malling der
havde fejl og at den nu var rettet.
Hun havde af sig selv undersøgt min forbindelse selvom hun havde lavet en
fejlmeddelelse.
Det kalder jeg en fantastisk service fra Teledanmarks side!!!
Har været kunde ved dem i 34 år og det bliver jeg ved med at være. Jeg
udnytter alle de tilbud der ligger i systemet og kan ikke få det så billigt
andre steder.

Med venlig hilsen
Torben

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-01 11:58

"Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote in message
> Det kalder jeg en fantastisk service fra Teledanmarks side!!!
> udnytter alle de tilbud der ligger i systemet og kan ikke få det så
billigt
> andre steder.

Det har jeg også oplevet. En flink dame hos ISDN brugte en hel fredag
på at få mit ISDN op at køre korrekt efter en flytning (jeg havde
bestilt ADSL til oprettelse på min nye adresse, en løsning som ikke
kunne leveres. Det gav en masse rod).

Desuden har jeg fået favorit-ISDN, således at der gives 20% på _alle_
fastnetsamtaler. Det sammenholdt med de funktioner jeg udnytter i
ISDN-nettet, gør at jeg simpelthen ikke kan skifte til en anden
udbyder uden at miste ydelse i systemet.