Space Cowboys
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 13-04-01 12:40

Så Space Cowboys på DVD, og igen bliver jeg bekræftet i, at man altid er i
godt selskab med film instrueret af Clint Eastwood.

Den er både spændende, morsom, og rørende, og så har den et af de bedste
skuespiller hold jeg længe har set og oplevet !

Respekt til Clint......han styrer stadigvæk.

Thomas........som skal bruge nogle af alle sine retur-skattepenge på flere
Eastwood DVD'ere......

Fra : B. Kjeldsen

Dato : 13-04-01 13:16

Undskyld mig men er den kommet ud på R1 et eller hvad, jeg troede først den
kom på R1 (17-04-01)

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 13-04-01 14:29

B. Kjeldsen <brauner@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9b6qgj$2ob7$1@news.cybercity.dk...
> Undskyld mig men er den kommet ud på R1 et eller hvad, jeg troede først
den
> kom på R1 (17-04-01)

Jep. Den er ude på R1. Købte den i fredags, i Aalborg.

Thomas