Løs gummi til viskerblade
Fra : (5220)Morten Kølbæk

Dato : 31-10-03 19:33

Hej

Mine viskerblade har det ikke for godt og skal skiftes.

Jeg har Bosch blade og de koster mellem kr 200 og 300 (de er 550 mm lange)
for et komplet nyt sæt.
Jeg har for år tilbage købt løse gummi til sådan nogen, men kan ikke finde
nogle der har det mere.

Er det gået af mode eller hvor kan man købe Bosch gummi i "løs vægt"

Mvh Morten

Fra : Snusken

Dato : 31-10-03 20:25

Hej.
Prøv f.eks. i Flensborg, Praktiker i FørdePark, der fås de rigtige Bosch
KOMPLETTE viskeblade (i hvert til tyske biler !) til ca. 20-25 Euro med
vindafviser osv.

mvh Eric
---------------------------------------------------------->

Fra : diesel

Dato : 31-10-03 20:55

Prøv sonos.dk de har løse blade.

"Re: Løs gummi til viskerblade"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.66.161.131)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-10-03 21:09

"(5220)Morten Kølbæk" <mok@geocities.com> skrev i en
meddelelse
> Hej
>
> Mine viskerblade har det ikke for godt og skal skiftes.
>
> Jeg har Bosch blade og de koster mellem kr 200 og 300 (de
> er 550 mm lange) for et komplet nyt sæt.

Jeg købte nye Bosch Twin med spoiler og hele molevitten, hos Shell for et
par uger siden, de havde (har ?) 50% rabat på dem.
Jeg slap vist omkring 120-130 kr. for dem (500mm).

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - Masser af video's
Highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 31-10-03 22:39

> Jeg købte nye Bosch Twin med spoiler og hele molevitten, hos Shell for et
> par uger siden, de havde (har ?) 50% rabat på dem.
> Jeg slap vist omkring 120-130 kr. for dem (500mm).

Ja det er meget godt, men de har aldrig 550 mm på de der tilbud - tro mig,
jeg kigger efter hver gang og ærgrer mig

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-03 22:36

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> Ja det er meget godt, men de har aldrig 550 mm på de der tilbud - tro
> mig, jeg kigger efter hver gang og ærgrer mig
>
> mvh
>
> Andreas M. Hansen

Passer ikke - jeg har også fundet et sæt af netop 550 mm - der var to blade
i hver kasse = 4 blade i alt: 249,00 Dkk...

Jesper

Fra : (5220)Morten Kølbæk

Dato : 04-11-03 21:50

> Passer ikke - jeg har også fundet et sæt af netop 550 mm - der var to
blade
> i hver kasse = 4 blade i alt: 249,00 Dkk...
>
> Jesper

Hvor i verden har du fundet dem ? om jeg må spørge !

Mvh Morten