Journalister, og "noget med biler"
Fra : Thomas H.

Dato : 31-10-03 18:15

Sad lige og læste denne artikel:
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=228580/

Og sad som sædvanligt og rystede på hovedet, over journalisters totalt
manglende viden, når det kommer til noget med det dersens "teknik"

"...tungt på speederen i sin Citroën Xara 2l med ekstra kraftig motor.."
Jeg tvivler på, at Thorkild Bukstis Xsara ligefrem havde ekstra kraftig
motor, men er dog ikke sikker, siden man kan køre så hurtigt uden at opdage
det!

"..at politiet målte 173 km/t., da de indhentede ham."
Nej, de målte ham med laser, og stoppede ham derefter.

"180 er grænsen, hvor man mister kørekortet"
Nej.

Men alt det andet de skriver om i BT, det tror jeg da på!
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Torben E

Dato : 31-10-03 18:18

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "...tungt på speederen i sin Citroën Xara 2l med ekstra kraftig motor.."

Ahaa, tunet ligefrem, manden ses i et helt nyt lys

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : Chr. L.

Dato : 31-10-03 23:24

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> [...]
> Nej, de målte ham med laser, og stoppede ham derefter.
>

> "180 er grænsen, hvor man mister kørekortet"

Well journalister har selv et til tider meget løst forhold til
sandheden,-man skal altid være kritisk med hvad man læser...en af mine
kollegaer havde engang Ekstra Bladet rodende rundt i hans forældres
indkørsel...selv efter han havde fortalt dem at de var på ferie,-men de
skrev alligevel en historie..

Buksti har da også vist at han åbenbart tror at almindelige mennesker er 5%
dummerne end amøber,-for at sige at han gjorde det ubevidst er da IMHO meget
dummere end at vælge at bryde loven og vide hvad man gør...vil det så mene
at det han skriver og siger generelt er ubevidst?!?!

Chr.