Citroën Xsara - Buksti-Edition! :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 31-10-03 17:20

Fra : John Sahl

Dato : 31-10-03 19:05

Fra : Thomas Krath

Dato : 31-10-03 19:58

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 20:02

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bnubbm$2vra$1@news.cybercity.dk...

KLIP

> Se her
> http://www.pimpin.dk/jpeg/Bukstis_Racing.jpg

Han mangler en rød broderet rose på brystet.

Hr. Bjørn

Fra : Thomas Krath

Dato : 31-10-03 20:03

> Han mangler en rød broderet rose på brystet.

Hehe :)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 31-10-03 23:14

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

5 timer gik der, før andre straks tager æren for det, og sætter deres egen
logo på:
http://www.cosmic.dk/visbillede.asp?id=769

....sørgeligt at folk ikke kan tænke selv.

Thomas

Fra : Torben E

Dato : 31-10-03 23:20

> http://www.cosmic.dk/visbillede.asp?id=769
>
> ...sørgeligt at folk ikke kan tænke selv.

Hvor tyndt, har du kontaktet ham.

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : Thomas H.

Dato : 31-10-03 23:26

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor tyndt, har du kontaktet ham.

Nææ, kunne være man skulle ringe til ham

Fra : Thomas H.

Dato : 31-10-03 23:35

> Nææ, kunne være man skulle ringe til ham

Nå, det var et falsk mobilnummer der stod...

Fra : JS

Dato : 31-10-03 23:44

> "Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, det var et falsk mobilnummer der stod...

Mette Daugaard & Klaus Larsen
Wilstersgade 14, st.
8000 Århus C
Tlf: 86 12 13 27

Registrant:

Handle:C1592-DK
Navn:CosmicWeb
Adresse:Wilstersgade 14 st
Postnr. & by:8000 Århus C
Land:Danmark
Telefon:+45 28 72 89 41

Fra : Thomas H.

Dato : 01-11-03 00:00

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mette Daugaard & Klaus Larsen
> Wilstersgade 14, st.
> 8000 Århus C
> Tlf: 86 12 13 27
>

> Registrant:
>
> Handle:C1592-DK
> Navn:CosmicWeb
> Adresse:Wilstersgade 14 st
> Postnr. & by:8000 Århus C
> Land:Danmark
> Telefon:+45 28 72 89 41

Ja har fundet ham, mobilnummeret virker ikke, men prøver det andet i morgen

Fra : Torben E

Dato : 31-10-03 23:40

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, det var et falsk mobilnummer der stod...

Eller droppe ham en mail.

Fra : Thomas H.

Dato : 01-11-03 00:00

> Eller droppe ham en mail.

Er gjort, så vigtigt er det nu heller ikke, men rent principielt er det sgu
noget pis, at folk tager credit på den måde

Fra : RpR

Dato : 01-11-03 08:50

> Er gjort, så vigtigt er det nu heller ikke, men rent principielt er det
sgu
> noget pis, at folk tager credit på den måde

Ja, det er ynkeligt. Har haft en del problemer med folk der stjal billeder
fra mit site, men det blev heldigvis afhjulpet med et fint flerfarvet logo i
det ene hjørne.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Thomas H.

Dato : 01-11-03 11:03

> [...]
> logo på:
> http://www.cosmic.dk/visbillede.asp?id=769
>
> ...sørgeligt at folk ikke kan tænke selv.

Så har han ændret det

Thomas

Fra : Thomas Krath

Dato : 01-11-03 11:04

> Så har han ændret det

Haha... fortæl :)

Fra : Thomas H.

Dato : 01-11-03 11:15

> Haha... fortæl :)

Skrev bare en mail, mere er der ikke i det...

Fra : alexbo

Dato : 01-11-03 11:28

"Thomas H." skrev

> Så har han ændret det

Men det er stadig ikke til at se, hvem der har æren for billedet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Reino Andersen

Dato : 01-11-03 12:30

alexbo skrev:

> Men det er stadig ikke til at se, hvem der har æren for billedet.

Det står nederst i venstre hjørne.

--
Reino

Fra : alexbo

Dato : 01-11-03 13:10

"Reino Andersen" skrev

> Det står nederst i venstre hjørne.
Jaså, Thomas H. har selv taget det, det vidste jeg ikke.

mvh
Alex Christensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-11-03 13:41

alexbo wrote:

> Jaså, Thomas H. har selv taget det, det vidste jeg ikke.

....cola og popcorn...
Hans

Fra : Reino Andersen

Dato : 01-11-03 14:09

alexbo skrev:

> Jaså, Thomas H. har selv taget det, det vidste jeg ikke.

Ok

--
Reino

Fra : Thomas H.

Dato : 01-11-03 13:51

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er stadig ikke til at se, hvem der har æren for billedet.

Det har citroen.dk, og ja jeg er pisse ligeglad, også selvom du så kalder
mig for dobbeltmoralsk

Thomas

Fra : Kaj

Dato : 01-11-03 12:14

On Fri, 31 Oct 2003 17:19:38 +0100, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>www.thhe.dk/files/Xsara_Buksti-Edition.gif
>
>....kunne ikke lade være

Fint billede, hvor har du rippet det fra... he he

Kaj

Fra : Martin Sand.

Dato : 01-11-03 15:13

Thomas H. wrote:
> www.thhe.dk/files/Xsara_Buksti-Edition.gif
> ....kunne ikke lade være

Hehe, men han kører vel ikke rundt i den spand af en Cit?
MVH Martin

Fra : No1

Dato : 01-11-03 15:42

> Hehe, men han kører vel ikke rundt i den spand af en Cit?

Nej, kan den overhovedet komme op på 173 km/t?

Jeg har set et billede hvor han sidder i en sort bil med sorte/røde
sportssæder. Har også set billeder af en Seat Leon i pressen i
forbindelse med episoden.

Måske kørte han i en af Seat Leon's sports versioner? Cupra og Top Sport
20-[noget] skulle nok man nok kunne få lyst til at køre hurtigt i.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 16:26

> Måske kørte han i en af Seat Leon's sports versioner? Cupra og Top Sport
> 20-[noget] skulle nok man nok kunne få lyst til at køre hurtigt i.

pyt....sålænge der ikke er tale om Ford så kan det være ligemeget.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Martin Sand.

Dato : 01-11-03 16:33

No1 wrote:
> Nej, kan den overhovedet komme op på 173 km/t?

Ork jo, jeg har en bekendt som har 1,6'eren. Den løber sgu over 200 km/t på
speedomeretet (den er vist opgivet til omkring 196 km/t i fabrikstal).

MVH Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-11-03 10:58

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> www.thhe.dk/files/Xsara_Buksti-Edition.gif
>
> ....kunne ikke lade være

Ha ha

--
mvh/rg. Christian

Ejer af en 2.0i 16V Xsara !!!

Fra : John Sahl

Dato : 03-11-03 12:04

Christian B. Andresen wrote:
> Ejer af en 2.0i 16V Xsara !!!

Hov, så skal vi lige have en tid på hvor hurtigt den rykker
fra 110 til 173km/t

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-11-03 12:22

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message

> Hov, så skal vi lige have en tid på hvor hurtigt den rykker
> fra 110 til 173km/t

Jeg er ikke int. at teste det

Men kan da sige at jeg en gang i mellem kører 140 og det kan man nu ikke
gøre uden man er klar over det. I en Mercedes SLR McLaren

http://www.mercedes-benz.com/com/e/home/products/passengercars/slrclass/index.html#

eller en Maybach kunne man måske, men i alm. biler opdager man vel 140+ ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Jan Vennike

Dato : 03-11-03 20:34

> [...]
> mvh/rg. Christian
> Påkører du klovbærende vildt, afmærk stedet
> og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Hmm

Har et par gange været med min gamle chef på tur i hans Audi A6 2.6 - den
lyder ikke nu ikke af meget, selvom den har passeret de 200 km/t - det
skulle da lige være mine tænder der klaprer, når han nu både kan snakke i
mobiltelefon og pille ved radio ved den hastighed.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-11-03 08:37

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> wrote in message

> [...]
> skulle da lige være mine tænder der klaprer, når han nu både kan snakke i
> mobiltelefon og pille ved radio ved den hastighed.

OK

Men en A6 2.6 er vist ikke det jeg betegner som en alm. bil

Fra : Jan Vennike

Dato : 04-11-03 20:45

> [...]
> mvh/rg. Christian
> Påkører du klovbærende vildt, afmærk stedet
> og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Det er nok heller ikke en bil jeg nogensinde kommer i nærheden af.

Det var også ham, som jeg en gang spurgte om tophastigheden, for han havde
vel haft den oppe på 230-240 km/t ??

Hans svar ?? "238 km/t" - det VAR altså testet