MS Windows
briani 27239
slet adgangskode til netværk
Fra : henrik c

Dato : 31-10-03 22:35

Hvordan er det lige man sletter den boks, der forlanger at man skal
skrive adgangskoden til netværket, under opstarten. Det er irriterende
at, man skal trykke esc. for at komme videre. Jeg har slettet den før,
men jeg har glemt hvordan.

mvh

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-10-03 22:49

henrik c <henrikchr@KE6IWmail.dk> (slet KE6IW) skrev :

> [...]
>skrive adgangskoden til netværket, under opstarten. Det er irriterende
>at, man skal trykke esc. for at komme videre. Jeg har slettet den før,

Kontrolpanel => Netværk => Windows Logon
--
Knud

Fra : henrik c

Dato : 01-11-03 22:32

Det ligner ikke helt mit system, jeg kører win98se, med et
kabelmodem.

Henrik

Fra : Pico

Dato : 01-11-03 23:54

henrik c (slet 2BQ78) wrote:
> Det ligner ikke helt mit system, jeg kører win98se, med et
> kabelmodem.

Når jeg sætter den bærebare med Win98 til Oncable forbindelsen
kommer den også med boksen til adgangskode, ellers gør den
ikke. Jeg tror ikke du kan ændre det med Win 98, men er ikke
sikker.
Pico
Fjern SPAM i adressen.