MS Windows
briani 27239
Messenger 6.1
Fra : Brian Haldborg

Dato : 31-10-03 22:35

Kan ikke spille dam og Fildeling på MSN Messenger 6.1

måske mangler der porte til Fildeling og til spil - MSN

ps har opsat disse porte i min router -

6891 - 6900
1863
1863
5190
6901
6901

det virker bare ikke rigtig som det skal??

FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 01-11-03 10:06

"Brian Haldborg" <bhaldborg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> det virker bare ikke rigtig som det skal??

> FIGHT BACK AGAINST SPAM!
> Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter

hmm har osse 6.1 og LinkSys router men har ikke pillet i den og kan godt
fil-dele.....hvilken router har du?

Fra : Brian Haldborg

Dato : 01-11-03 12:41

ZyXEL Prestige 650

Fra : Brian Haldborg

Dato : 01-11-03 15:43

Køre med Router ZyXEL Prestige 650
Vil gerne vide om det er de Rigtig porte til Msn?? Eller er der komme Nye
porte til Msn

Kan ikke spille dam og Fildeling på MSN Messenger 6.1

måske mangler der porte til Fildeling og til spil - MSN

ps har opsat disse porte i min router og firewall

6891 - 6900
1863
1863
5190
6901
6901

som virker i Msn
samtale
webcam
send filer

det virker bare ikke rigtig som det skal?? og
Køre med Sygate Personal Firewall 5.5 men det vil bare ikke virker

Hilsen Haldborg

Fra : jk

Dato : 06-11-03 12:31

Brian Haldborg wrote:
> Køre med Router ZyXEL Prestige 650
> Vil gerne vide om det er de Rigtig porte til Msn?? Eller er der komme
> Nye porte til Msn
>
> Kan ikke spille dam og Fildeling på MSN Messenger 6.1

Hej Brian

Jeg har længe haft samme problem og gav også min router skylden, indtil jeg
læste på nettet, at hvis du vil spille spil, må man ikke have sat messenger
til at spørge om adgangskode hver gang man kontroller hotmail ... (lang
sætning)
Du finder boksen under :
indstillinger i messenger
ind under 'beskyttelse af personlige oplysninger'
fjern fluebenet i rubrikken, som starter med 'spørg altid efter min
adgangskode .....'
Håber det hjælper dig - jeg blev i hvert tilfælde kørende

--
mvh.
jk