MS Windows
briani 27239
Geninst af IE6
Fra : Steen

Dato : 31-10-03 11:55

Jeg har en PC hvor jeg kører med WIN ME og IE 6 (internet explorer)
Efter at jeg har geninstalleret WIN ME har den automatisk
installeret IE 5.5, som er standard i den windows version
jeg har.
Mit problem er nu, at jeg ikke kan geninstallere IE 6, men bliver
ved at få følgende fejl:
"Kunne ikke installere alle komponenter. Genstart og prøv igen"
Er der nogen, der har et forslag til hvad jeg gør forkert

Venlig hilsen
Steen

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-10-03 12:11

Steen wrote:

> Er der nogen, der har et forslag til hvad jeg gør forkert

....hmnn - er ikke nogen ørn på området...men jeg kunne heller ikke
opgradere OE, før jeg gjorde det for hvert enkelt element, altså ikke
både IE og OE samtidigt...
Hans

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-10-03 12:31

Windows ME har aldrig været rigtig glad for opgradering af andre windows
komponenter. Hvis du har mulighed for det, så synes jeg helt sikkert at du
skulle vælge en anden Windows version...
Men det er ogå kun min mening...

Mvh Morten Nielsen