MS Windows
briani 27239
Mus flytter sig automatisk
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-10-03 07:50

Hej NG,
jeg har for nylig installeret en ny driver til min mus (via Windows Update -
på en Windows XP Pro). Herefter begyndte musen at gå amok - den stillede sig
automatisk på f.eks. "Yes", når der kom en dialogbox op med "Yes" og "No" -
den stillede sig altså automatisk på standardsvaret.

Jeg af install. driveren, men det var det samme. Så kiggede jeg i Egenskaber
for min mus, og der så jeg en funktion til netop dette - men funktionen var
ikke slået til. Jeg slog den for en god ordens skyld lige til - og derefter
fra igen.

Mit problem er stadigvæk ikke løst - musen flytter sig stadigvæk automatisk.
Nogen ideer til hvad jeg kan gøre?

*/Henrik Pedersen

Fra : Esben Laursen

Dato : 31-10-03 08:04

"Henrik Pedersen" <hp@beone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
derefter
> fra igen.
>
> Mit problem er stadigvæk ikke løst - musen flytter sig stadigvæk

Kontrolpanel --> mus --> bevælgelse --> Flyt makøren til standartknappen i
dialogbokse

--
Esben

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-10-03 08:30

"Esben Laursen" <hyber@NOSPAM-PLEASE.hyber.dk> wrote in message

> automatisk.
>
> Kontrolpanel --> mus --> bevælgelse --> Flyt makøren til standartknappen i
> dialogbokse

Nu skal jeg jo passe på ikke at gøre mig selv mere dum end jeg allerede er
;) Men selvom det er en engelsk version af Windows jeg har, så kan jeg
stadig ikke finde noget via den sti som bare minder lidt om Bevægelse (på
engelsk). Jeg kan heller ikke se noget med standard.

*/Henrik

Fra : arc@na

Dato : 31-10-03 15:47

"Henrik Pedersen" <hp@beone.dk> wrote in

> [...]
> har, så kan jeg stadig ikke finde noget via den sti som bare minder
> lidt om Bevægelse (på engelsk). Jeg kan heller ikke se noget med

Det er det faneblad, hvor du indstiller hvor hurtigt musecursoren skal
bevæge sig.

arc@na

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-10-03 08:51

"Henrik Pedersen" <hp@beone.dk> wrote in message
> [...]
derefter
> fra igen.
>
> Mit problem er stadigvæk ikke løst - musen flytter sig stadigvæk

Nu har jeg prøvet at fjerne alle mouse-drivers, og install. musen på ny -
med standard Microsoft driver - og der ser umiddelbart ud til at virke - men
om det bliver ved med det ;)

*/Henrik Pedersen

Fra : Kispus

Dato : 01-11-03 07:51

Værsgod Henrik, her er et billed af der hvor du
skal indstille:

Hilsen John