MS Windows
briani 27239
Hvordan slipper man for logon?
Fra : Nicolai Schultz

Dato : 30-10-03 20:30

Jeg har "kommet" til at man skal trykke "Enter" hver gang man skal lokke på
computeren... Men hvordan ændrer jeg det således at jeg slipper for at se på
den der Logon boks, hvor man skal opgive navn og kode...

Altså med andre ord: Hvordan får jeg den til at starte Windows automatisk
op, uden at jeg skal trykke enter når den spørger hvem der logger på
computeren????

--
Med Venlig Hilsen
Nicolai Hartvig Schultz

Fjern NOSPAM ved direkte svar

Fra : Riverwind

Dato : 30-10-03 20:45

Hvis det er XP, så:
Kontrolpanel - Brugerkonti - Skift måden, hvorpå bruger logger af og på, og
slå "Brug Velkomstsiden" til.

/Riverwind

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-10-03 22:09

In article <3fa166aa$0$3753$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
schultz@NOSPAMonkeldum.dk says...

Hvilken Windows-version?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens

Dato : 31-10-03 11:22

"Nicolai Schultz" <schultz@NOSPAMonkeldum.dk> skrev i en meddelelse

> Altså med andre ord: Hvordan får jeg den til at starte Windows automatisk
> op, uden at jeg skal trykke enter når den spørger hvem der logger på
> computeren????

win XP : start - kør / contol userpasswords2 ,marker den ønskede
startkonto, fjern øverste "v" og tryk "anvend", skriv tilhørende password og
enter.

Mvh Jens