MS Windows
briani 27239
Modemproblem under XP
Fra : Mads

Dato : 30-10-03 19:03

Hej

Jeg kan ikke få internet / mail til at virke på min bærbare.
Problemet er, at når modemet har kaldt op, fået forbindelse og godkendt
adgangskode/password, så kan jeg være heldig og få startsiden frem i IE. Men
jeg kan ikke klikke ind på andre sider.
Kigger jeg på status for forbindelsen, så tæller den heller ikke ind- og
udgående data. De står bare stille.
Email kan jeg heller ikke sende/modtage.

Jeg anvender Win XP og MS Explorer 6.0 pakken.
Modem er miniVigor128 USB ISDN fra TDC

Jeg er på TDC kundeservice kommet frem til, at det måske kan skyldes fejl i
netværksprotokollerne. Men hvordan får jeg dem geninstalleret?

Mvh Mads

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 31-10-03 08:44

Mads skrev:

> [...]
>
> Jeg er på TDC kundeservice kommet frem til, at det måske kan
> skyldes fejl i netværksprotokollerne. Men hvordan får jeg dem
Har du aktiveret den indbyggede firewall, hvis du har så prøv og slå
den fra.

Anker Rasmussen
Hanehøj