MS Windows
briani 27239
Fjernelse af Windows XP Home Edition
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-10-03 10:08

Hejsa

Jeg har et voldsomt irriterende problem, jeg håber, der er en venlig sjæl,
der kan hjælpe mig med.

På min maskine er der både installeret Windows XP Home og Prof. Når jeg
starter maskinen, skal jeg efter kort tid (og i dos-miljøet) vælge, hvilken
version, jeg vil starte maskinen på. Til dette har jeg 30 sekunder, og det
sker ikke sjældent, at maskinen når at starte XP Home op, før jeg får
trykket på den linie med XP Pro istedet.

Hvordan fjerne jeg alt XP Home Edition fra min maskine? Kan jeg desuden være
sikker på, at der ikke forsvinder alle mulige ting fra min XP Pro, når jeg
fjerner XP Home..?

Al hjælp modtages med kyshånd.

--
Jan W Nielsen

Fra : Jens

Dato : 30-10-03 13:17

> [...]
være
> sikker på, at der ikke forsvinder alle mulige ting fra min XP Pro, når jeg

Lad home ligge, medmindre du ved hvor den er og kan slette den uden risiko
for pro....

Hklik på "denne computer" - egenskaber - avanceret - 3. "indstillinger"/
vælg din favorit, og fjern "v" i "vis liste over OS i ...... sekunder"

Herefter starter den på den valgte xpudgave..........

Mvh Jens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-10-03 16:31

Jens wrote:

> Hklik på "denne computer" - egenskaber - avanceret - 3.
> "indstillinger"/ vælg din favorit, og fjern "v" i "vis liste over OS
> i ...... sekunder"

Kanon..!

Mange tak for hjælpen, Jens.

--