MS Windows
briani 27239
Start menuen
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 29-10-03 23:12

Hej NG

Jeg har efterhånden fået installeret så mange programmer på min pc, at når
jeg klikke på start og vil åbne et program på listen så kan jeg ikke se
alle, der er simpelhen ikke plads på skærmen. Ved nogen hvordan jeg kan lave
spalterne med programmer smallere?

Det er ikke en acceptabel løsning at ændre skærmopløsningen eller slette
nogle programmer fra listen.

Jeg har XP pro SP1.

VH

Jegvan

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-10-03 01:48

Jegvan Durhuus skrev :
> [...]
lave
> spalterne med programmer smallere?
>
> Det er ikke en acceptabel løsning at ændre skærmopløsningen eller slette

Brug stifinder og åben c:\documents and settings\All users og dit login
\menuen start\programmer og lav nogle nye mapper hvor du samler dine
programmer i grupper.

Jeg har fx en der hedder Lyd, en Video, en Billede, en Brænder, en
Office, en Internet, en System.....
Når du skal flytte genvejene gør du det i Start -> Programmer og tager fat i
dem med musen og flytter til en passende mappe.

Spaltebredden bestemmes af den længste titel. Den kan du så forkorte hvis du
ønsker det.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 30-10-03 17:13

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Brug stifinder og åben c:\documents and settings\All users og dit login
> \menuen start\programmer og lav nogle nye mapper hvor du samler dine
> programmer i grupper.

Tak skal du have Michael, for dit svar som var nemt og lige til at gå til.

Vh Jegvan