MS Windows
briani 27239
Ændre antallet at samtidige downloads ?
Fra : Infinity

Dato : 29-10-03 19:37

Hej.

Hvordan er det nu man kan ændre antallet at samtidige downloads?
I øjeblikket kan jeg kun downloade 2 filer santidigt, men jeg har tidligere
set hvordan man kunne ændre dette, men nu kan jeg selvfølgelig ikke
finde det

På forhånd tak.

VH Henrik

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-10-03 20:15

"Infinity" <spam@byggecenter.fjern_dette.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> I øjeblikket kan jeg kun downloade 2 filer santidigt, men jeg har
> tidligere set hvordan man kunne ændre dette, men nu kan jeg

Jen gør følgende:
Filer - Indstillinger - Netværk (Opera)

Jeg har en reg-fil liggende med følgende indhold:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=dword:0000000a

er det noget i den stil du tænker på?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Pico

Dato : 29-10-03 23:07

Infinity wrote:
> [...]
> I øjeblikket kan jeg kun downloade 2 filer santidigt, men jeg har
> tidligere set hvordan man kunne ændre dette, men nu kan jeg

Fra mine sædvanlige saksede ting:

Flere samtidig downloads

> fra 3 til 5 i registreringseditoren i XP?
Lav en fil med efternavnet *.reg og med følgende indhold:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010
Gem filen og dobbeltklik på den for at tilføje ændringerne til regdatabasen.
Ret selv dword-værdierne til det antal samtidige downloads du vil have kørende.

Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Infinity

Dato : 30-10-03 17:55

> [...]
regdatabasen.
> Ret selv dword-værdierne til det antal samtidige downloads du vil have

Nu har jeg prøvet, og venter på nogel at downloade

Takker for hjælpen

VH Henrik

Fra : Brian k

Dato : 22-11-03 16:49

Pico wrote:
> Fra mine sædvanlige saksede ting:
>
> Flere samtidig downloads

Hej
berører det så kun de downloads som IE laver.... Eller giver det også flere
downloads til feks edonkey ?

Mvh
brian

Fra : Pico

Dato : 22-11-03 23:15

Brian k wrote:

> Hej
> berører det så kun de downloads som IE laver.... Eller giver det også
> flere downloads til feks edonkey ?

Nu bruger jeg ikke edonkey men andet til at dovnloade med, Windows Comander,
WS_FTP Pro og andre P2P programmer foruden IE og har ikke mødt nogen
begrænsning på hvormange samtidig download der er i gang.
Pico