MS Windows
briani 27239
Messenger: Fjerne den?
Fra : Jasper Norman

Dato : 29-10-03 00:22

Hej.

Efter at have installeret XP SP1, er mit mareridt vendt tilbage! Jeg har
tidl. fået opskriften på, hvordan jeg sletter Messenger, men udover at det
var en indgang i reg. databasen husker jeg intet... desværre. Håber nogen
endnu engang at beskrive det

Mvh

Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-10-03 00:47

"Jasper Norman" <ahrensbach@fjernestele2adsl.dk> wrote in message news:zSCnb.8516$Aa.526@news.get2net.dk...

> [...]
> var en indgang i reg. databasen husker jeg intet... desværre. Håber nogen

Tilføj/fjern programmer-Windows komponenter.
Med mindre at det kun er muligt i Pro v.???

Mvh.
Brian

Fra : Leo.E

Dato : 29-10-03 07:36

> [...]
> var en indgang i reg. databasen husker jeg intet... desværre. Håber nogen

Start/Run/Type: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Leo

Fra : Jasper Norman

Dato : 29-10-03 10:22

Desværre... det duer ikke. Det fungerer muligvis hvis Messenger er lukket,
men problemet er, at jeg ikke engang kan lukke programmet. Det påstår at der
er et andet program der bruger det, hvilket der ikke er!

Mvh

Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

Fra : JS

Dato : 29-10-03 10:43

"Jasper Norman" <ahrensbach@fjernestele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> er et andet program der bruger det, hvilket der ikke er!

Har du slået det fra i Outlook eller OE?

Fra : KR

Dato : 29-10-03 19:20

"Jasper Norman" skrev:
> [...]
det
> var en indgang i reg. databasen husker jeg intet... desværre. Håber

På denne side http://www.ngweb.biz/software/remmsg.shtml kan man
downloade en zipfil der hedder remmgs.zip. Når filen er udpakket
er Messenger fjernet fra computeren.
--
Mvh. KR

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-10-03 04:56

Det er umuligt. Du er nødt til at køre den exekverbare fil du
udpakker.

Fra : KR

Dato : 30-10-03 10:30

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse news:3p21qv8i84uve973o30naftuqo43bbrr3n@4ax.com...
> Det er umuligt. Du er nødt til at køre den exekverbare fil du
> udpakker.

OK, det gik vist lidt for hurtigt. Filen skal selvfølgelig køres,
når den pakkes ud.
--
Mvh. KR