Gabriel Faure
Fra : killgore

Dato : 13-04-01 11:53

Jeg har hørt noget musik med en type der hedder Gabriel Faure. Jeg tror
pladen hed Requiem opus 48 eller sådan noget... Er det noget der siger nogen
et eller andet? Ved søgning på cdnow.com kommer der RET mange forskellige
versioner af denne plade, er der én af disse der specielt kan anbefales?

/Killgore

Fra : bonfils

Dato : 13-04-01 19:11

Ja, sådan er det jo med klassisk musik: De populære værker findes i en masse
forskellige indspilninger.
Men prøv at spørge i dk.kultur.musik.klassisk - der er nok nogen, der har en
favoritversion.

--
http://kim.bonfils.com
"One of the symptoms of an approaching nervous breakdown is the belief that

Fra : killgore

Dato : 13-04-01 20:57

"bonfils" <mail@bonfils.my.underwear.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige indspilninger.
> Men prøv at spørge i dk.kultur.musik.klassisk - der er nok nogen, der har

Jeg takker - havde helt overset at der var en gruppe der hed dét...

/Killgore