MS Windows
briani 27239
maksimeret IE sider
Fra : Jan Jensen

Dato : 28-10-03 22:33

jeg har et problem med mine browser sider, når jeg åbner en side fra et link
er det helt minimeret, dvs ca 5cm X 1cm. hvordan får jeg dem til at åbne i
en ordenlig størrelse helst maksimeret?
når jeg åbner IE fra skrivebordet er de godtnok makismeret, det er kun når
der åbnes fra link.

jeg har IE 6,0

mvh
jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-03 22:58

"Jan Jensen" <spb(FJERN)@nork.auc.dk> skrev :

>jeg har et problem med mine browser sider, når jeg åbner en side fra et link
>er det helt minimeret, dvs ca 5cm X 1cm. hvordan får jeg dem til at åbne i
>en ordenlig størrelse helst maksimeret?

Trækker i siderne til de fylder det du ønsker, undlad at brug
maksimerknappen.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, som er den rigtige
gruppe til browserspørgsmål og hvor svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?