MS Windows
briani 27239
Kan ikke skrive
Fra : goofy

Dato : 27-10-03 18:24

Hej NG.
Jeg har fået et underligt problem.
På en af mine maskiner der kører xp pro, kan jeg pludselig ikke
skrive.
F.eks. når jeg opretter en ny mappe, kan jeg ikke give mappen
navn.
Det gælder også hvis jeg åbner Total Commander. Uanset hvilket
program ken jeg ikke skrive, men godt aktiver programmet v.h.a.
musen
Det gælder kun denne ene maskine, de andre virker som de skal,
men de kører xp home.
Er checket for virus.
Nogen der kan hjælpe, eller er det en formatering?

Steen

Fra : Zalza

Dato : 27-10-03 18:27

Prøvet at sætte et andet tastatur til ?

--
/Z
www.Yoo.dk

Fra : goofy

Dato : 27-10-03 18:39

Hej
"> Prøvet at sætte et andet tastatur til ?
Nej det har jeg ikke, men tastaturet virker jo. Jeg har 3
maskiner men kun en skærm og så har ej en " tingest" hvor jeg kan
skifte mellem maskinerne, så jeg kun har et tastatur og en mus
samt en skærm på mit edb-bord.

Steen

Fra : goofy

Dato : 27-10-03 18:45

Hej
Har fundet fejlen, tør næsten ikke sige hvad det var, men en fejl
40 er et rimeligt gæt

Takker

Steen

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 27-10-03 22:06

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har fundet fejlen, tør næsten ikke sige hvad det var, men en fejl
> 40 er et rimeligt gæt

Jo, lad os nu få et billigt grin.....hvad var fejlen?

--
ICQ: 24872480
www.uac.dk * nettet@uacxx.dk

Med venlig hilsen Ulrik.

Fra : Thomas²°°³

Dato : 28-10-03 13:17

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har fundet fejlen, tør næsten ikke sige hvad det var, men en fejl
> 40 er et rimeligt gæt

Løst stik? Maskinen bootede op uden tastatur?

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Snuden

Dato : 31-10-03 20:23

On Tue, 28 Oct 2003 13:17:14 +0100, "Thomas²°°³" <flash4@it.invalid>
wrote:

>"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>Løst stik? Maskinen bootede op uden tastatur?

Slag på tasken: Tastaturkablet fra hans skærm/tastatur/mus switchboks
var _ikke_ tilkoblet :)
--
Snuden