MS Windows
briani 27239
Istedet for Messenger?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-10-03 18:13

Hejsa
Det er måske ikke den helt rigtige gruppe, men så må i futte mig

Er der nogen der kender et godt program til websamtale over nettet med
billede og lyd. Det må gerne være et program der kun kan det.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 27-10-03 18:17

"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kender et godt program til websamtale over nettet med
> billede og lyd. Det må gerne være et program der kun kan det.

Skype er rigtig god!!
www.skype.com

Lasse

Fra : Zalza

Dato : 27-10-03 18:21

> Skype er rigtig god!!
> www.skype.com

Trode ikke man kunne bruge video samtaler med Skype - og nægter at tro det
før jeg har set det

/Z

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 27-10-03 20:04

"Zalza" <no.sp@m> skrev i en meddelelse

> Trode ikke man kunne bruge video samtaler med Skype - og nægter at tro det
> før jeg har set det
>
> /Z

Du har helt ret - sådan er det med for hurtige øjne

Ls

Fra : Zalza

Dato : 27-10-03 18:19

> Hejsa

Hej

> Det er måske ikke den helt rigtige gruppe, men så må i futte mig

Gidder ikke futte dig, men: dk.edb.internet.software.instant-messaging
ville nok være den rigtige gruppe

> Er der nogen der kender et godt program til websamtale over nettet med
> billede og lyd. Det må gerne være et program der kun kan det.

'' Istedet for Messenger?'' Yahoo Messenger ?

Jeg vil anbefale dig at bruge MSN Messenger:
http://messenger.msn.com
Det virker fint, med lyd og billede.

Man kan også bruge Microsoft Netmeeting.
http://www.microsoft.com/windows/netmeeting/

Hilsen Z
www.Yoo.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-10-03 19:10

On Mon, 27 Oct 2003 18:18:43 +0100, "Zalza" <no.sp@m> wrote:

> [...]
>http://messenger.msn.com
>Det virker fint, med lyd og billede.
>
>Man kan også bruge Microsoft Netmeeting.

Jeps men ville gerne have et program der _kun_ skulle bruges til
websamtale. Alle de Messenger jeg kender laver eller kan alt muligt
andet. Jeg bruger pt. MSN.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Janus Høi

Dato : 27-10-03 19:05

> Gidder ikke futte dig, men: dk.edb.internet.software.instant-messaging
> ville nok være den rigtige gruppe

Gider ikke, eller KAN ikke?

FUT: news:dk.edb.internet.software.instant-messaging

--
Janus

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 27-10-03 22:46

> [...]

> Er der nogen der kender et godt program til websamtale over nettet med
> billede og lyd. Det må gerne være et program der kun kan det.

Nu skriver du istedet for MSN Messenger (som jeg forstår det). Men har du
prøvet med MSN Messenger 6.1 ?

http://messenger.msn.dk/

Ellers er der jo Yahoo Messenger 5.6

http://dk.messenger.yahoo.com/

Det er nok de 2 mest kendte og som de fleste bruger.....

--
ICQ: 24872480
www.uac.dk * nettet@uacxx.dk

Med venlig hilsen Ulrik.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-03 00:14

On Mon, 27 Oct 2003 22:46:21 +0100, "Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk>
wrote:

> [...]
>
>Nu skriver du istedet for MSN Messenger (som jeg forstår det). Men har du

Nej jeg har godt nok kun version 6.0

>Ellers er der jo Yahoo Messenger 5.6
>
>http://dk.messenger.yahoo.com/
>
>Det er nok de 2 mest kendte og som de fleste bruger.....

Men som sagt ville jeg gerne have et program der _kun_ var til
samtale.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas²°°³

Dato : 28-10-03 13:12

> Men som sagt ville jeg gerne have et program der _kun_ var til
> samtale.

Netmeeting er da vist kun til samtale?

--
MVH Thomas

> [...]