MS Windows
briani 27239
Win 98 genstarter hele tiden
Fra : DSA-NET

Dato : 27-10-03 16:27

Jeg kører med Wn 98 og den er begyndt at genstarte igen, når jeg trykker på
LUK COMPUTER.
Jeg kører med ANTIVIR virusprogram og har scannet hele P'eren uden at finde
virus.
Er der nogen der kan løse problemet for mig.
Mvh
Eigil

Fra : Anders pedersen

Dato : 27-10-03 19:51

On Mon, 27 Oct 2003 16:26:45 +0100, DSA-NET wrote:

> Jeg kører med Wn 98 og den er begyndt at genstarte igen, når jeg trykker på
> LUK COMPUTER.
Genstarste den hver gang du trykker på lud conputer?
Har du kigget i
start,indstillinger,kontrolpanel,strømforsyning.

> Jeg kører med ANTIVIR virusprogram og har scannet hele P'eren uden at finde
> virus.
> Er der nogen der kan løse problemet for mig.
Er det opdateret

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : DSA-NET

Dato : 28-10-03 06:52

Tak for rådet, men det afhjælper ikke problemet. Antivir er opdateret og det
er hver gang jeg forsøger at lukke computeren, at den genopstarter.
eigil

Fra : Anders pedersen

Dato : 28-10-03 15:54

On Tue, 28 Oct 2003 06:52:19 +0100, DSA-NET wrote:

> Tak for rådet, men det afhjælper ikke problemet. Antivir er opdateret og det
> er hver gang jeg forsøger at lukke computeren, at den genopstarter.
> eigil

Måske kan det være spion programmer.
Prøv at scanne din computer igennem og se omder er det.
Du kan prøve at scanne registeringsdatabasen
Der kan du prøve recclean
Du finder programmerne til det på tucows.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : DSA-NET

Dato : 29-10-03 19:25

Hej Anders
Jeg har nu prøvet med at scanne registreringsdatabasen og har brugt recclean
og scannet for spyware, men intet har hjulpet endnu.
Jeg er klar over at det må være en fejl i registreringsdatabasen, men
spørgsmålet er, hvilken fejl.
hilsen

Fra : Anders pedersen

Dato : 30-10-03 18:07

On Wed, 29 Oct 2003 19:25:11 +0100, DSA-NET wrote:

> [...]
> og scannet for spyware, men intet har hjulpet endnu.
> Jeg er klar over at det må være en fejl i registreringsdatabasen, men

Jeg kan ikke finde på flere muligheder
Så du må prøve at reinstalere windows.

Hvis ikke det hjælper må du jo staste helt forfra.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.