MS Windows
briani 27239
"Reperation" af windows
Fra : Michael Hansen

Dato : 27-10-03 14:55

Jeg har en bærbar som pludselig "døde", næste gang ville den ikke starte op,
når ikke særlig langt så kommer der en blå skærm med en fejl meddelelse, som
jeg ikke kan når at læse..
Så prøvede jeg at smide win xp pro cd´en i og boote op og vægler Rep i
stedet for en ny inst. da jeg har nogle data som jeg vil prøve at rede,
Nu kommer den så ud i dos billed, hvor der står noget med
Diskgenoprettelse.. o.s.v, men så sker der ikke mere end der står C:\
Hvor der står skriv EXIT hvis du vil genstarte og så sidder jeg ligesom lidt
"fast"
Michael

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 27-10-03 16:01

Har du prøvet at starte Windows op i fejlsikret tilstand?

Der kan du forhåbentlig redde dine data, og så formattere harddisken
bagefter.

mvh
/NRB

Fra : hcma

Dato : 27-10-03 16:25

> [...]
> Diskgenoprettelse.. o.s.v, men så sker der ikke mere end der står C:\
> Hvor der står skriv EXIT hvis du vil genstarte og så sidder jeg ligesom

Vejledning her: http://www.hcmc.dk/tips&tricks.htm

m v h
hc

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-10-03 19:17

On Mon, 27 Oct 2003 16:25:15 +0100, "hcma" <hcma@has.dk> wrote:

>http://www.hcmc.dk/tips&tricks.htm

"Siden kan ikke vises"

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : hcma

Dato : 27-10-03 21:16

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> "Siden kan ikke vises"
>
> --
vi prøver igen: htto://www.hcma.dk/tips&tricks.dk
m v h
hc

Fra : hcma

Dato : 27-10-03 21:18

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

på den igen: http://www.hcma.dk/tips&tricks.dk
hc

Fra : arc@na

Dato : 27-10-03 22:37

"hcma" <hcma@has.dk> wrote in news:3f9d7d68$0$4347$ba624c82
@nntp03.dk.telia.net:

> på den igen: http://www.hcma.dk/tips&tricks.dk

Jeg tror du bliver nødt til at prøve et par gange til...

arc@na

Fra : Leo.E

Dato : 28-10-03 07:18

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in message news:<3f9d8fee$0$30088$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "hcma" <hcma@has.dk> wrote in news:3f9d7d68$0$4347$ba624c82
> @nntp03.dk.telia.net:

> Jeg tror du bliver nødt til at prøve et par gange til...

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm
Leo

Fra : arc@na

Dato : 28-10-03 17:28

le01@post9.tele.dk (Leo.E) wrote in

> http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm

Bingo! Tak for det!

arc@na

Fra : Leo.E

Dato : 29-10-03 07:31

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in message news:<3f9e9926$0$30085$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> le01@post9.tele.dk (Leo.E) wrote in

> Bingo! Tak for det!

Velbekomme
Leo

Fra : Jesper Sloth

Dato : 27-10-03 16:33

> [...]
> Diskgenoprettelse.. o.s.v, men så sker der ikke mere end der står C:\
> Hvor der står skriv EXIT hvis du vil genstarte og så sidder jeg ligesom

Hej

Du skal trykke enter ved dette skærm billede, og i næste vælge at reppe
derfra så læser den alle windows filerne ind igen, her skal du lige være
opmærksom på at alle opdateringer forsvinder, så man står med en ny indlæst
Windows men med driverne som du har indstalleret under sidste indstallering,
har prøvet det mange gange på forskellige computer og har ikke mødt noget
der ikke fungerer bagefter sådan en rep.

Mvh

Jesper