MS Windows
briani 27239
Online styring af anden comp.
Fra : Lars-Bo

Dato : 27-10-03 14:40

Jeg har XP Pro og vil gerne online kunne styre en anden comp. med XP Home.
Kan dette lade sig gøre? Hvordan?

Hilsen Lars-Bo

(Hvis der er to indlæg fra mig er det en fejl og jeg ved ikke hvordan jeg
sletter en besked når den først er ude på Usenet!)

Fra : Janner

Dato : 27-10-03 14:48

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> wrote in message
> [...]
>
> (Hvis der er to indlæg fra mig er det en fejl og jeg ved ikke hvordan jeg
> sletter en besked når den først er ude på Usenet!)

Dette kan gøres gennem Messenger ..... *S* eller evt. PC anywhere

Fra : Lars-Bo

Dato : 27-10-03 14:50

> Dette kan gøres gennem Messenger ..... *S* eller evt. PC anywhere

Begge computere har Messenger installeret! Hvordan gør man?

Fra : Lars-Bo

Dato : 27-10-03 14:56

Jeg har fundet ud af det!

Tak for tippet!

Fra : Søren Blom

Dato : 27-10-03 15:28

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev
> Jeg har fundet ud af det!
>
> Tak for tippet!

kan du ikke give din viden videre til os andre så?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Janner

Dato : 27-10-03 18:05

> kan du ikke give din viden videre til os andre så?

Øhh der er ikke ret mange menuer i Messenger ..... på engelsk hedder den ask
for remote assistance ........... Tools - remote assistance

Fra : Lars-Bo

Dato : 28-10-03 09:11

Ja, jeg gjorde som Janner her beskriver.

Fra : Michael Hansen

Dato : 28-10-03 20:02

Kan det lade sig gøre i msn messenger den danske?? Hvordan?
Michael

Fra : Jens

Dato : 28-10-03 21:03

"Michael Hansen" <mhansenFJERN@jyde.dk> skrev i en

>Kan det lade sig gøre i msn messenger den danske?? Hvordan?
> Michael

Handlinger - bed om fjernsupport........

Mvh Jens