MS Windows
briani 27239
Ikoner på skrivebordet overskrives
Fra : Kim Jakobsen

Dato : 27-10-03 10:10

Jeg har fået et lidt mærkeligt problem på min Windows NT maskine. Når jeg
starter den, er alle ikonerne på skrivebordet blevet ændret på den måde, at
en anden ikon er tegnet oven på dem, F.eks kan man se Recycle Bin bag en
eller anden netværksikon.

Det er ikke den samme ikon der er tegnet ind over hver gang.

Jeg bruger så TweakUI til at rebuilde ikonerne med, og så ser de rigtigte
ud, men de er ændret igen næste gang jeg genstarter.

Jeg har installeret en up-to-date virusscanner, så jeg tror ikke det er det
der er problemmet.

Er der nogen det oplevet noget lignende, og måske har en løsning?

mvh
Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-10-03 17:27

Er du sikker på at det ikke er to ikoner der ligger oven på hinanden?
Prøv at rearrangere dem.
Spiller du DirectX spil på den? det vil ofte gøre det på NT.

Fra : Kim Jakobsen

Dato : 29-10-03 12:01

Hej Jens

Jeg har ikke directX installeret og ikonerne står ikke oven på hinanden, så
det er ikke det der er problemmet.

mvh
Kim

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in