MS Windows
briani 27239
alle accounts disablet i Win XP Pro! hvad ~
Fra : freaked

Dato : 26-10-03 15:22

Hej alle
Jeg sidder foran en kammerats PC(dette skrives på anden PC!) hvor der er
blevet "leget" lidt! , de har på en eller anden måde fået disablet alle
accounts!. Under opstart af XP (logon screen) er der ingen brugere at
vælge(rimeligt klart)! og hvis jeg prøver en CTRL-ALT- DEL og prøver at
logge på med den account som kommer frem der, siger den account disablet!!.
Hvordan kan jeg redde dette? der må da være tænkt på at dette kunne opstå?
*s*

Er der hjælp derude?

Hilsen