MS Windows
briani 27239
Alternativ til MicroSoft Project
Fra : Bjarne B

Dato : 26-10-03 14:05

Hej NG
Er der nogen der kender et alternativ til programmet MicroSoft Project,
gerne gratis selvfølgelig !
vh
Bjarne B

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 26-10-03 16:38

http://mrproject.codefactory.se/

--
There is some anti-Linux protection in the Xbox, Microsoft does not
seem to want you to run Linux on the Xbox, although the Xbox would be

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-03 18:15

Eftersom det skal være et alternativ til Microsoft Project virker det
logisk at det skal køre under Windows, ikke Linux.

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 27-10-03 14:41

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> writes:

> Eftersom det skal være et alternativ til Microsoft Project virker det
> logisk at det skal køre under Windows, ikke Linux.

Jeg kan ikke følge din logik, siden der blev spurgt i dk.edb.system,
gik jeg ud fra at det ikke skulle bruges under Windows.

Christoffer Olsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-03 14:58

Christoffer Olsen <christofferolsen@ninja.dk> skrev :

>Jeg kan ikke følge din logik, siden der blev spurgt i dk.edb.system,
>gik jeg ud fra at det ikke skulle bruges under Windows.

+ to andre grupper (og uden at sætte fut, hvilket er en dårlig
ide), herunder system.ms-windows.

At så spørgsmålet ikke hører hjemme i edb.system er korrekt.
--
Knud

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 27-10-03 18:56

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> writes:

> + to andre grupper (og uden at sætte fut, hvilket er en dårlig
> ide), herunder system.ms-windows.

He he, så var det derfor jeg skulle trykke enter en ekstra gang for at
poste. :)

> At så spørgsmålet ikke hører hjemme i edb.system er korrekt.

Enig.

Christoffer

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-10-03 15:11

Christoffer Olsen wrote:

> Jeg kan ikke følge din logik, siden der blev spurgt i dk.edb.system,
> gik jeg ud fra at det ikke skulle bruges under Windows.

Jeg kan ikke følge din logik. Siden der ikke blev spurgt i
dk.edb.system.unix må man gå ud fra det ikke skal bruges under Linux

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 27-10-03 18:54

Robert Eriksen <roe@adr.dk> writes:

> Jeg kan ikke følge din logik. Siden der ikke blev spurgt i
> dk.edb.system.unix må man gå ud fra det ikke skal bruges under Linux

Mrproject kræver Gnome(og på sigt måske kun gtk+) ikke Linux.

Christoffer

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-03 18:48

Dette kan måske bruges hvis det bare er et simpelt Gantt chart du vil
lave.
http://www.chez.com/kanaky/index.html

http://www.multicim.com/us/Planning_and_Scheduling/Our_Tools/Gantt_IT.html
http://www.netronic.com/english/index_prod.html?set_x_gantt_neu.html