MS Windows
briani 27239
xp skrivebeskytter mapperne!!!!
Fra : Frede Sørensen

Dato : 25-10-03 20:56

Vi har lidt problemer med min søns PC (XPpro servicepack 1)
Hans filer bliver skrivebeskyttet.
Vi prøvede f.eks. at opdatere directX, det kunne ikke lade sig gøre, før vi
fjernede skrive beskyttelsen.
Flere mapper er skrivebeskyttede. Vi kan fjerne den,men hvis han logger af
og på igen er skrivebeskyttelsen der igen.
Han ER administrator.

Hvad skyldes det?

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

Fra : Frede Sørensen

Dato : 25-10-03 21:05

Hans lille l ligner også et stort L drejet 180 gr

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-10-03 10:52

"Frede Sørensen" <frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk> wrote in message
> Hans lille l ligner også et stort L drejet 180 gr

Hvilken verden lever du i? Muligvis er jeg tæt på meget dum, men jeg kan
overhovedet ikke følge din tankegang?

*/HEnrik PEdersen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-10-03 10:57

> [...]
> Flere mapper er skrivebeskyttede. Vi kan fjerne den,men hvis han logger af
> og på igen er skrivebeskyttelsen der igen.

Prøv at brug udelukkelsesmetoden - altså hvad er der ikke galt. Start evt.
med at oprette en ny bruger, og se om problemet er det samme. På den måde
finder du ud af om det er for din søns profil - eller om det er hele dit OS
fejlen ligger.

*/Henrik Pedersen