MS Windows
briani 27239
hvor skal boot.ini være ??
Fra : Jeppe

Dato : 25-10-03 20:36

Hej jeg er vist komemt til at slette boot.ini filen(win xp) men har en
backup af den gamle men jeg ved ikke lige hvor den skal ligge henne kan i
hjælpe ??

MVH Jeppe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-03 20:44

"Jeppe" <webmaster@FJERNjeppedb.dk> skrev :

>Hej jeg er vist komemt til at slette boot.ini filen(win xp) men har en
>backup af den gamle men jeg ved ikke lige hvor den skal ligge henne kan i
>hjælpe ?

I roden af c:\
--
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-03 02:23

Hvis c: er bootdrev så ja, ellers på bootdrevet.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-10-03 03:46

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev :

>Hvis c: er bootdrev så ja, ellers på bootdrevet.

Men det er det formentlig i meget nær 100% af tilfældende, så der
er ingen grund til at rode sig ud i en længere forklaring.
--
Knud

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 25-10-03 21:10

"Jeppe" <webmaster@FJERNjeppedb.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg er vist komemt til at slette boot.ini filen(win xp) men har en
> backup af den gamle men jeg ved ikke lige hvor den skal ligge henne kan i
> hjælpe ??
>
> MVH Jeppe

Hej Jeppe
Jeg har XP home dk.
Jeg kan også kun finde den som backup fil.
Den ligger under c:\windows\pss.
Jeg har ikke været inde at fjerne den.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 25-10-03 21:38

> [...]
> Hej jeg er vist komemt til at slette boot.ini filen(win xp) men har en
> backup af den gamle men jeg ved ikke lige hvor den skal ligge henne kan i

Hej Jeppe
Jeg må lige rette mit tidligere indlæg.

Boot ini har jeg fundet ganske rigtigt som Knud fortæller i sit indlæg i
roden af c:
Den er blot ikke synlig idet der er tale om en skjult beskyttet
operativsystemfil.
Da jeg har flueben under mappeindstillinger er den ikke synlig.
Er du sikker på, at dette ikke blot er tilfældet også hos dig. (må ikke
forveksles med fluebenet for alm. skjulte filer).
Hilsen
Jørgen