MS Windows
briani 27239
WinXP Home fryser...
Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 25-10-03 13:53

Efter at have formatteret min bærbare i går, og geninstalleret Win XP home
SP1, samt opdateringer fra Windows Update, går computeren kold helt
tilfældig efter nogle minutters brug.

Jeg oplevede det samme sidste gang jeg geninstalerede hele systemet, og der
læste jeg mig frem til, at der var problemer med Q811493, som jeg
afinstallerede og det virkede derefter!

Men denne gang, er Q811493 ikke installeret (ikke jeg kan se i hvert fald),
men computeren fryser stadig!

Følgende opdateringer er installeret ifølge Tilføj/Fjern programmer:

Internet Explorer Q828750
Outlook Express Q820223
Windows Media Player Hotfix [Yderligere oplysninger... i wm828026]
Windows XP Hotfix - KB821253
Windows XP Hotfix - KB822603
Windows XP Hotfix - KB823182
Windows XP Hotfix - KB824105
Windows XP Hotfix - KB824141
Windows XP Hotfix - KB824146
Windows XP Hotfix - KB825119
Windows XP Hotfix - KB826939
Windows XP Hotfix - KB828035
Windows XP Hotfix (SP2) Q327979
Windows XP Hotfix (SP2) Q814995
Windows XP Hotfix (SP2) Q819696

Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre??

mvh
NRB

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-03 00:56

Hvis dit Antivirus program ikke er "up to date" skal du måske fjerne
kb824141 indtil det er blevet opdateret.