MS Windows
briani 27239
Install størelse på win 95/98
Fra : Tazman

Dato : 24-10-03 09:13

Hejsa

Er der nogen der ved hvor meget en win95 og en win98 install fylder på
hd? skal burge det til en meget lille hd hvor maskinen kun skal kører
et program..

Tazman

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 09:26

Tazman skriblede:
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved hvor meget en win95 og en win98 install fylder på
> hd? skal burge det til en meget lille hd hvor maskinen kun skal kører
> et program..

Windows 95 fylder lige i underkanten af 200 MB.

Windows 98 fylder ca. 250 MB.

--
/Gevaldi

Fra : Bach|DK|

Dato : 24-10-03 09:59

> Er der nogen der ved hvor meget en win95 og en win98 install fylder på
> hd? skal burge det til en meget lille hd hvor maskinen kun skal kører
> et program..

95 fylder vel ikke meget mere end 100-150MB. 98SE er vel oppe omkring de
2-300 MB. Jeg er ikke helt sikker for man kan jo fjerne en masse
tilbehør hvis man vil men mine OS fylder sådan cirka deromkring.

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/