MS Windows
briani 27239
Hjælp med Registry_Error
Fra : Michael Christensen

Dato : 24-10-03 03:49

Hvad gør jeg....?

Når jeg starter min computer, kommer den ind hvor jeg skal trykke på mit
"bruger-ikon" går der 1-2 sekunder, så kommer der en blå skærm hvor den
skriver registry_error
længere nede står der noget med stop:0x00000051, eller noget i den stil, er
ikke sikker på alle 0'erne....

Jeg bruger win XP! Og det kom pludsligt da mit reg cleaner program, som jeg
har brug 1000 gange før til at rode lidt op med ramte noget.. Jeg kan komme
ind i min computer med fejlsikret tilstanf med netværks-noget...

Håber i kan hjælp...

/Michael Christensen

MesterMc(at)hotmail.com

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-10-03 08:40

"Michael Christensen" <MesterMc@hotmail.com> wrote in message
> [...]
komme
> ind i min computer med fejlsikret tilstanf med netværks-noget...

Har du ikke lavet en backup af din reg.? Plejer man ikke at gøre det - INDEN
man laver et sådant nummer ? ;)

*/Henrik Pedersen

Fra : Michael Christensen

Dato : 24-10-03 12:48

Damn..

Det vidste jeg ikke... Nårh, så er det godt man kan format C:
:o/

Fra : Torben

Dato : 24-10-03 13:00

"Michael Christensen" <MesterMc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Damn..
>
> Det vidste jeg ikke... Nårh, så er det godt man kan format C:
> :o/

Kik lige efter, reag cleaner plejer at lave en backup,medmindre du har
slået det fra.
--
Mvh Torben