MS Windows
briani 27239
Sp.: Windows XP
Fra : Kim Larsen

Dato : 23-10-03 19:02

Hej brugere af nyhedsgruppen

Jeg er ny bruger af Windows XP. I starten kunne jeg bare starte computeren
uden at dialogboksen hvor man skal logge på dukkede op. Da jeg ikke har
noget log-in på min computer og ej heller planlægger at skulle have det, så
jeg ville meget gerne have at min computer startede op uden denne
irriterende dialogboks.

Er der nogen der ved hvad jeg kan have gjort galt og hvad jeg kan gøre for
at genoprette det så jeg kan få opstarten af min computer til at fungere
efter hensigten?

Håber på et svar fra en venlig sjæl.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Kim Larsen

(Fjern x i min opgivne e-mail-adresse ved direkte e-mail)

Fra : Thomas Madsen

Dato : 24-10-03 00:00

Kim Larsen skrev:

> Da jeg ikke har noget log-in på min computer og ej heller
> planlægger at skulle have det, så jeg ville meget gerne have at
> min computer startede op uden denne irriterende dialogboks.

Prøv: <news:Xns941882D5E92E.thomas@madsen.tdcadsl.dk>.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-10-03 06:57

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv: <news:Xns941882D5E92E.thomas@madsen.tdcadsl.dk>.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Tak for info men det løste desværre ikke problemet

Nu får jeg en meddelelse om at "systemet kunne logge på fordi brugernavn og
login er forkert". Der er bare det ved det at der er aldrig før blevet lavet
et brugerlogin og det jeg har lavet for at lave autologin er jo korrekt (går
jeg ud fra). Det må være et eller andet der er gået ragende galt under
opsætningen, jeg ved bare ikke hvad det skulle være. Er der nogen som har et
bud?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Kim Larsen