MS Windows
briani 27239
netværk via modem.
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-10-03 13:50

Hej Gruppe.

Ifb. med at få min bærbare til at gå på nettet (med GPRS), gennem IR-porten,
skal jeg spørge om hvordan jeg helt præcist får installeret "netværk via
modem". Jeg har prøvet "Tilføj/fjern programmer" og "windows-komponenter",
men kan ikke se hvordan det installeres.

Jeg kan godt huske at der var noget som hedder "netværk via
modem-forbindelse" i tidligere windows-versioner, men eksisterer begrebet
også under windows XP?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : BOH

Dato : 23-10-03 20:27

Martin Jorgensen wrote:
> [...]
>
> Jeg kan godt huske at der var noget som hedder "netværk via
> modem-forbindelse" i tidligere windows-versioner, men eksisterer

Start -> indstillinger -> Opkalds og netværksforbindelser
Eller
Via Internet explorer (internet indstillinger -> Forbindelser)

Du finder desuden en vejledning i GPRS opsætning bla. hos TDC
http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/selvbetjening/opsaetning_af_mobil/gprs
_opsaetning/index.jsp

Ok, de viser skærmbilleder fra Windows 98, men når du først har fundet det
er forskellen ikke så stor.

--
Mvh Morten