MS Windows
briani 27239
Fra 98 til XP?
Fra : JG

Dato : 23-10-03 10:03

Jeg overvejer at opgradere fra Win 98 SE til XP.

Min pc er en Pentium III 700 MHz - 128 MB RAM - 13 GB harddisk

Kan det køre?

- JG

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 23-10-03 10:15

JG wrote:

> Jeg overvejer at opgradere fra Win 98 SE til XP.
>
> Min pc er en Pentium III 700 MHz - 128 MB RAM - 13 GB harddisk
>
> Kan det køre?
>
> - JG

Jeg vil anbefale mindst dobbelt så meget RAM - og gerne endnu mere.
Ellers ser jeg ikke nogen problemer.

Venligst
Flemming
Aalborg

Fra : Hans

Dato : 23-10-03 11:00

Med lidt mere ram er der ingen problemer. Jeg kører windows xp med en P3-600
og et GeForce 4 440MX, så din burde også kunne klare det. Windows XP kræver
dog lidt af dit grafikkort. Da jeg køre XP på min P3-600 og et TNT1
grafikkort var der lidt problemer, men ikke noget alvorligt.

Fra : JG

Dato : 23-10-03 11:52

Jeg kører med et 32 MB Winfast 3D S325

Fra : Hans

Dato : 23-10-03 13:51

Jeg syntes du skulle prøve. Få lidt mere ram i og mit gæt er at det vil køre
fint. Hvis grafikken viser sig at være for langsom, kan du altid skifte
grafikkort for næsten ingen penge.

Fra : jbj

Dato : 23-10-03 15:56

Ja, eller deaktivere Windows XP´s tunge grafik ifbm. menuer osv.
Men mere RAM vil du blive glad for.

Jesper