MS Windows
briani 27239
Temporary Internet Files Mappen
Fra : Ole

Dato : 23-10-03 06:59

Hej Gruppe

Jeg har et problem med denne mappe. Efter download af et program som hedder
Steam ( Bruges til Counterstrike ), viser mappen et indhold på ca. 1 Gb. Ved
markering af alle filer og efterfølgende sletning er der stadig ca. 1 Gb
tilbage, hvis man kikker i egenskaber for mappen. Det er ikke en skjult fil.
Er der nogen som kan hjælpe mig med at få genetableret denne mappe.
Man kan jo ikke slette mappen og genoprette den da det er en systemfil.

Mvh Ole Carlsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-03 11:04

"Ole" <pøllepolle@pc.dk> skrev :

> [...]
>markering af alle filer og efterfølgende sletning er der stadig ca. 1 Gb
>tilbage, hvis man kikker i egenskaber for mappen.

Det er også den forkerte måde at slette midlertidige
internetfiler på, prøv at gøre det under internetindstillinger =>
generelt og evt. genstart.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud

Fra : Ole

Dato : 23-10-03 11:17

> [...]
> generelt og evt. genstart.
>
> Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet

Det var også den måde jeg benyttede først. Jeg har jo forsøgt med flere
metoder, idet norm. metode ikke fungerede.
Er der nogen der kan give et bud på årsagen?

Mvh Ole

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-10-03 00:07

On Thu, 23 Oct 2003 12:03:55 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> prøv at gøre det under internetindstillinger =>
>generelt og evt. genstart.

Besnærende, men desværre tordnende ineffektivt.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Else Holm

Dato : 24-10-03 10:12

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Besnærende, men desværre tordnende ineffektivt.

Du kan også prøve at gå ind i Funktioner > Indstillinger > Avanceret
og sætte flueben i "Slet mappen Temporary Internet Files, når
webbrowseren lukkes" - og så lukke browseren ned.

--
Else

Fra : Ole

Dato : 23-10-03 11:41

> [...]
>
> Mvh Ole Carlsen
>
> Jeg har vist selv fundet en metode. Flueben i slet alt offlineindhold, så
kommer jeg ned på ca. 4 Mb. Har dog aldrig brugt denne før.

Mvh Ole