MS Windows
briani 27239
Windows XP, wallpaper og ikontekster
Fra : Bo Dudek

Dato : 22-10-03 20:45

Hejsa

Jeg kører windows xp på min maskine, hvor jeg bøvler lidt med to
irriterende småting:

1) mit wallpaper ser pixeleret ud, og det er et standard windows
wallpaper.. jeg kører 1024*768, men det skulle ikke have noget at
sige, når det er de indbyggede wallpapers jeg benytter

2) teksten til mine ikoner på skrivebordet har en baggrundsfarve nu..
jeg mindes, at der tidligere ikke var en baggrundsfarve på teksten og
at man dermed kunne se wallpaperet igennem

Kan nogen hjælpe?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Leony

Dato : 23-10-03 14:59

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> skrev i en meddelelse

> 2) teksten til mine ikoner på skrivebordet har en baggrundsfarve nu..
> jeg mindes, at der tidligere ikke var en baggrundsfarve på teksten og
> at man dermed kunne se wallpaperet igennem

Prøv at søge i gruppen, det har været beskrevet en del gange
efterhånden.
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&threadm=3d3ab725%240%2416786%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3Dikon%2Btekst%2Bgennemsigtig%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3Dutf-8%26selm%3D3d3ab725%25240%252416786%2524edfadb0f%2540dspool01.news.tele.dk%26rnum%3D2

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bo Dudek

Dato : 23-10-03 16:27

[...]

>Prøv at søge i gruppen, det har været beskrevet en del gange

yes, det virkede.. jeg havde ellers søgt i gruppen, men brugte
åbenbart de forkerte ord..

tak for hjælpen

mvh
bo dudek
www.bodudek.dk

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Leo.E

Dato : 23-10-03 17:42

Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in message news:<gbndpv8kggbk1tv4oo8ht5ul6t1r0iqkqr@4ax.com>...
> [...]
> jeg mindes, at der tidligere ikke var en baggrundsfarve på teksten og
> at man dermed kunne se wallpaperet igennem

1. prøv et andet wallpaper for at se om det er samme problem.
2.Højreklik på denne computer-egenskaber-avanceret-ydeevne-indstillinger-
flueben i-brug skygger til osv.
Leo