MS Windows
briani 27239
Brænder vil ikke ses af users i win2k
Fra : Martin Edwards

Dato : 22-10-03 18:41

Jeg har lige fået en ny dvd-brænder som ikke kan ses som brænder i
programmer som Nero. Den virker bare som et et normalt rom-drev. Jeg kører
win 2k pro på et active-directory domæne. Så snart jeg logger ind som
admin, så er der ingen problemer.

Martin Edwards

Fra : Snuden

Dato : 22-10-03 20:30

On Wed, 22 Oct 2003 17:41:26 +0000 (UTC), Martin Edwards
<someone@nobody.com> wrote:

> [...]
>programmer som Nero. Den virker bare som et et normalt rom-drev. Jeg kører
>win 2k pro på et active-directory domæne. Så snart jeg logger ind som

almindelige brugere har så vidt jeg husker som default ikke adgang til
brændere i 2K/XP

--
Snuden

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 22-10-03 20:39

On Wed, 22 Oct 2003 17:41:26 +0000 (UTC), Martin Edwards wrote:

> [...]
> programmer som Nero. Den virker bare som et et normalt rom-drev. Jeg kører
> win 2k pro på et active-directory domæne. Så snart jeg logger ind som

Så kan Nero BurnRights sikkert hjælpe dig.
http://www.nero.com/en/631940824944968.html

--
Lars

Fra : Morten Wulff

Dato : 22-10-03 20:39

<someone@nobody.com> wrote:

> [...]
> kører
> win 2k pro på et active-directory domæne. Så snart jeg logger ind som

Kan højst sandsynligt løses med et stykke software fra Ahead:

http://www.nero.com/en/631933981723825.html#4

hth,

Morten Wulff

--
Self Injury Information and Support: www.psyke.org

"I have a school book with my name on it."
"Your parents must be so proud." (http://www.actsofgord.com/)

Fra : Spangkuk

Dato : 22-10-03 20:46

> [...]
> programmer som Nero. Den virker bare som et et normalt rom-drev. Jeg kører
> win 2k pro på et active-directory domæne. Så snart jeg logger ind som

Hvis du kigger lidt nærmere i licensaftalerne omkring brugen af DVD-drev i
XP, vil du opdage, at kun brugere der er REGISTRERET som licensbetalere hos
DR kan bruge brænderfunktionen.

KODA fik denne begrænsning indført i december 2002 i forbindelse med
forliget om afgifter på CD'er.

Såehh....har du betalt licens i år ?

Spang

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-03 22:44

"Spangkuk" <xcmnxc@xcasklfjg.dk> skrev :

> [...]
>DR kan bruge brænderfunktionen.
>
>KODA fik denne begrænsning indført i december 2002 i forbindelse med

Øhh - en henvisning?

Hvad har det med hinanden at gøre?
--
Knud