MS Windows
briani 27239
Messenger.. %$###!!!
Fra : OZ

Dato : 22-10-03 00:40

Så sgu da også pokkers rrrraaaaassshhhguuuu!!
Pokkers til MSN Messenger bliver ved at starte op i min jobliste,
hvilket jeg ikke har bedt den om.
Jeg har forsøgt at aflive bæstet, men det lader sig ikke gøre, da den
melder tilbage, at programmet bruges af en anden funktion, hvilket jeg
ikke kan forstå, for jeg har jo afsluttet processen i joblisten. Men
den bliver ved at starte op..
Jeg har regcln installeret, og der kan jeg ikke se messenger, så jeg
kan ikke slette den derfra.

Hvad gør jeg?
Please help!
Hvis ikke der er hjælp at hente, må min pc lade livet...
Baaaddaaaa biiiig boom...

mvh...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-10-03 02:31

"OZ" <None@host.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad gør jeg?
> Please help!
> Hvis ikke der er hjælp at hente, må min pc lade livet...

Hvis du bruger Outlook Express, så skal du også slå den fra inde i det
program (kan ikke huske om du også skal i Outlook). Ellers starter den op
hver gang du starter din Outlook.

Just a thought :)

*/Henrik Pedersen

Fra : Kim

Dato : 22-10-03 09:40

"OZ" <None@host.com> skrev
> Hvad gør jeg?

Google igen: http://makeashorterlink.com/?B2D421B46

Hvor svært kan det være ?

Mvh Kim

Fra : OZ

Dato : 22-10-03 10:30

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> "OZ" <None@host.com> skrev
>
> Google igen: http://makeashorterlink.com/?B2D421B46
>
> Hvor svært kan det være ?

Ja, det gav mig en masse links til samme spørgsmål, men intet svar.
Jeg valgte at geninstallere XP, det var lettere.
Tak!

Mvh.

Fra : MKH2

Dato : 24-10-03 11:26

"Kim" <no@spam.dk> wrote

> Hvor svært kan det være ?

Svært, når man ikke har samme intelligens som dig ...

Martin.

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-10-03 10:20

On Wed, 22 Oct 2003 01:39:55 +0200, "OZ" <None@host.com> wrote:

> [...]
>den bliver ved at starte op..
>Jeg har regcln installeret, og der kan jeg ikke se messenger, så jeg

Prøv

http://www.crunzh.com/msh/msnremove.php

Martin
--