MS Windows
briani 27239
Taskbaren i Win XP
Fra : Jørgen L

Dato : 21-10-03 23:28

Jeg bruger win XP

Jeg har et ønske, og det er at når jeg eks. har 4-5-6-7 eller flere vinduer
åbne af det samme program at der i taskbaren kommer det samme antal knapper
op .
Nu kommer der eks. en knap med eks. explore 5 altså 5 vinduer under denne
ene knap.

Hvor ændre jeg det ?

Hilsen Jørgen

Fra : Nic

Dato : 22-10-03 00:16

> Nu kommer der eks. en knap med eks. explore 5 altså 5 vinduer under denne
> ene knap.
>
> Hvor ændre jeg det ?

Hent tweak XP og slå det fra.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-10-03 02:36

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> wrote in message
> [...]
> op .
> Nu kommer der eks. en knap med eks. explore 5 altså 5 vinduer under denne

Du kan ændre det inde i dine Indstillinger. Gå ned i "Start" ->
"Indstillinger" -> "Taskbar & Start Menu". Inde i den har du noget der
hedder "Group similar taskbar buttons" (på dansk kan det være noget med "Sæt
de samme taskbarknapper under én gruppe"). Det "flueben" skal du fjerne.

Tryk derefter OK - og alt skulle være i orden :)

*/Henrik Pedersen

Fra : kunstner5.com

Dato : 22-10-03 02:36

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op .
> Nu kommer der eks. en knap med eks. explore 5 altså 5 vinduer under denne

Hej Jørgen.
Højreklik på processlinien/taskbaren - vælg egenskaber.

Slå "Grupper beslægtede kanpper på processlinien" fra.

Hilsen
Claus Jungersen
www.kunstner5.com

Fra : Jørgen L