MS Windows
briani 27239
hyperterminal til XP
Fra : Osten

Dato : 21-10-03 21:03

Hej,

Hvordan installerer jeg 'hyperterminal' til win.XP? Til w98+w2k er det med i
pakken, men det ser ikke ud til at være tilfældet med wXP?
Jeg har brug for det for at logge på en router.

Fandt et program på nettet 'HyperTerminal Private Edition 6.3', men det var
vist ikke det samme program.
Se evt. her (jeg vil følge denne vejledning:)
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/login/hyper_terminal_login/

Mvh Jan

Fra : Torben Hansen

Dato : 21-10-03 21:20

Hej

Prøv at søger i Hjælp på hyperterminal der fra kan du starte programmet og
det er ialle tilfælde i WIN XP Pro
Torben

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-10-03 21:22

Osten (jpeace73@SPAMhotmail.com) skrev følgende:
> Hej,
>
> Hvordan installerer jeg 'hyperterminal' til win.XP? Til w98+w2k er
> det med i
> pakken, men det ser ikke ud til at være tilfældet med wXP?

Jo da.... Start>kør> skriv hypertrm >hopla!

- Martin

Fra : Osten

Dato : 22-10-03 19:37

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Jo da.... Start>kør> skriv hypertrm >hopla!

takker. det virker. (selvfølgelig -> Jeg startede først en cmd op - og
derfra kan jeg ikke starte programmet uden en sti.... )

Fra : Torben Hansen

Dato : 21-10-03 21:22

Hej igen Hvis følger den side du skriver der står det jo i forholdsvis klart
sporg hvad du skal gør

Fra : Osten

Dato : 22-10-03 19:38

"Torben Hansen" <torbenhansenFJERN@privat.dk> wrote in message
> Hej igen Hvis følger den side du skriver der står det jo i forholdsvis
klart
> sporg hvad du skal gør

Tjaa. Det må jeg jo erkende - Jeg ville åbenbart absolut starte en cmd
op....- og derfra kan man ikke starte programmet uden en sti.... )