MS Windows
briani 27239
Direct cd
Fra : Torben Hansen

Dato : 21-10-03 20:05

Hej

Efter jeg har installeret Win XP Pro (der i øvrigt virker helt perfekt)
Men det gør direct cd ikke har nogen et råd til hvad hulen man kan gøre.
torben

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-10-03 01:48

Torben Hansen skrev:

> Efter jeg har installeret Win XP Pro (der i øvrigt virker helt
> perfekt) Men det gør direct cd ikke har nogen et råd til hvad
> hulen man kan gøre.

Hvilken version af DirectCD sidder du med? Du skal op på version
5-komma-et-eller-andet for at den kører bare nogenlunde fornuftigt
i WinXP, så vidt jeg husker.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-03 09:36

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev :

>Hvilken version af DirectCD sidder du med? Du skal op på version
>5-komma-et-eller-andet for at den kører bare nogenlunde fornuftigt
>i WinXP, så vidt jeg husker.

Nej, slet ikke.

Direct-CD virker ikke i Windows XP.

Når man opdaterer Easy-CD til at virke med XP, så forsvinder også
muligheden for at bruge Direct-CD.

Fut: news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom, hvor spørgsmål om
brændersoftware hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud