MS Windows
briani 27239
TW2000.ICD - Indgangspunktet blev ikke fun~
Fra : Brian Thomsen

Dato : 21-10-03 17:15

Hej alle

En af mine kammerater har købt spillet "Tiger Woods PGA Tour 2003", som
bliver brugt på en Windows XP Home Edition maskine.
Når han prøver at starte spillet popper der fejlmeddelelse op:

Procedureindgangspunktet WahEnableNonIFSHandleSupport blev ikke fundet i
DLL-biblioteket WS2HELP.dll.

Overskriften i popup-vinduet er:

TW2000.ICD - Indgangspunktet blev ikke fundet

Hvad er der lige galt? Nogen der ved hvodan dette løses? Maskinen er
opdateret via Windows update.

Mvh.
Brian Thomsen
--

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Brian Thomsen

Dato : 21-10-03 17:17

"Brian Thomsen" <brian-th@REMOVEtiscali.dk> skrev:

<SNIP>
> [...]
> DLL-biblioteket WS2HELP.dll.
>
> Overskriften i popup-vinduet er:
>
> TW2000.ICD - Indgangspunktet blev ikke fundet

Har lige smidt et screen-dump i news://dk.binaer

Fra : Flemming Christianse~

Dato : 21-10-03 20:06

Hej Brian

Applikationen forsøger at loade en funktion fra ws2help.dll.
Hvis filen findes, er det oftest fordi du skal have en nyere version af dll
filen, der indeholder den funktion din applikation forsøger at tilgå.
Hvis du har flere versioner af filen på din harddisk, skal du slette filerne
på nær den nyeste som skal ligge i samme folder som applikationen (exe
filen) eller i System32 folderen under Windows.

Mvh
Flemming Christiansen