MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP logger på administrator profilen
Fra : Peter

Dato : 20-10-03 17:07

Efter at have opdateret via WindowsUpdate, bad WIN XP om password ved login.
Jeg gik ind i kontrolpanel og slettede spørg efter password.

Nu har jeg fået det problem, at ved start logges administrator på og hele
min opsætning (internetadgang m.m.) har jeg registreret under mit
brugernavn.
Hvordan får jeg XP til at logge automatisk på brugernavn ?

PEter

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-10-03 17:29

Peter wrote:
> [...]
> brugernavn.
> Hvordan får jeg XP til at logge automatisk på brugernavn ?

TweakUI XP er er fint lille program til at pille ved denne og mange
andre instillinger i Windows XP.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Jens

Dato : 20-10-03 22:34

"Peter" <p_dahl@slettestiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan får jeg XP til at logge automatisk på brugernavn ?

Start - kør / control userpasswords2

Marker den konto du vil autologge med, og fjern øverste"v", tryk anvend og
angiv det relevante password.

Mvh Jens