MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
S:fou filer
Fra : Ben Skurk

Dato : 20-10-03 15:43

Jeg undskylder hvis det er den forkerte gruppe jeg spørger i Hvilket
program skal man bruge til at åbne FOU filer med?
På forhånd tak

Lars

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-10-03 16:49

"Ben Skurk (slet VUVPD)" <bubbafet@VUVPDsol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg undskylder hvis det er den forkerte gruppe jeg spørger i Hvilket
> program skal man bruge til at åbne FOU filer med?
> På forhånd tak
>
> Lars
+++++++
Hej Lars.
Prøv at se her der står vist nok hvad program du kan bruge
http://www.xtl.ox.ac.uk/download.html

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Leony

Dato : 21-10-03 13:06

"Ben Skurk (slet VUVPD)" <bubbafet@VUVPDsol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg undskylder hvis det er den forkerte gruppe jeg spørger i Hvilket
> program skal man bruge til at åbne FOU filer med?

Hvis du er i tvivl om hvilke programmer der bruger hvilke filendelser,
så er "The File Extension Source" lige noget for dig:
http://filext.com/

Filendelser med F:
http://filext.com/alphalist.php?extstart=%5EF

--