MS Windows
briani 27239
win xp manglede regedit
Fra : br-jensen@jensen.tdc~

Dato : 20-10-03 14:32

hej jeg er lidt på skideren. Jeg har været nødt til at geninstallerer
min XP den lavede så FAT 32 om til NTSF filer og samtidig forsvandt
-regedit- og nu har jeg en bjælke i browseren jeg gerne vil fjerne.
Er der nogen der kan hjælpe stakkel lille mig

Fra : Allan Bruhn

Dato : 20-10-03 15:48

hvad med regedt32

Fra : br-jensen@jensen.tdc~

Dato : 20-10-03 14:56

Allan Bruhn <Allan@remove_ultima.dk> skrev:
>hvad med regedt32

>ext.news.tele.dk...

har prøvet men heller ikke det hjælper. Kan den måske hedde noget
andet efter den har omdøbt systemet til NTSF i stedet for FAT 32
filer